Friday 30 December 2011

assalamualaikum :)

Hahaii blogers :D lamaa tak update blog ni. dah rasa rindu , huhu . btw , nak cerita sikit lahh. tengok gambar bawah ni ..
 

okay , memang ada kaitan dengan cerita kali ni. Hmmm,2012 dah dekatt wokk ! lagi berapa hari je . tapi tak kesah pun , yang tengah sedih ni ..aku kena naik sekolah 1/1 ?? budak lain naik mula 4/1 kan . Sedih nak tinggalkan rumah ..bilik...adik dina aku yang COMEL tuhh . Totally weird, apalahh yang menarik sangat Hostel tu sampai suruh kitorang balik awal . Dah lah ayah aku ada banyak meeting time tu . Pokoknya , sibuk lah kan . Tak tahu lah macam mana ni . Okay , ni boleh handel . Tapi pada tahun 2012..Haha jeng jeng jeng.. Aku akan menghadapi periksa besar , aku akan menghadapi ujian Penilaian Menengah Rendah ( PMR ) . Huh !! biar betul kan..pejam celik pejam celik dah Tingkatan 3 rupanya , badan tak macam form3 pun. Yeahh, aku akan menghadapi ujian itu tanpa kawan yang selau ada dengan aku , yang sama berjuang dengan aku , tapi aku beruntung ada lagi yang sanggup temankan aku untuk berjuang sama2 tahun depan ..Angah,Fisya,Haziqa,Aishah..Marzuqi,Ayip,Hanif,Haniff,Farid..tak lupa kawan aku yang mantol gila Miera@Ayie..dan lain2 lagi..Aku janji kita akan belajar je,no gurau2,cukuplah masa fom2 , okay ? Buat kawan yang akan berhijrah di sekolah yang baru tu , Ila,Anis,Maria,Fahzie,,hope u guys tak lupa aku.Aku doa moga2 korang berjaya kat sana ..
wasalam :D

NO MORE FEARING MY REFLECTION
HERE I AM , WITH THIS IMPERFECTIONS.
STUDY FOR PMR !





No comments:

Post a Comment